Snörvel snörvel

Jag har blivit förkyld. Då är det jättekul att det är jättevarmt. Och på jobbet är det över trettiograder. Jippi, man orkar ju knappt när man är frisk och idag har det varit riktigt segt. Så jag är nog inte världens bästa sällskap just nu, varken hemma eller på jobbet, jag kan orka med att skicka lite mess, men där går nog gränsen. Så förlåt om jag inte är världens trevligaste just nu! Idag har jag mest slumrat i sängen sen jag kom hem vid fyra. Men imorgon slutar jag vid två så lite kortare dag. Sen blir det luuugnt i helgen så jag förhoppningsvis frisknar till.

Planen var annars att vi skulle åkt till havet imorgon eftermiddag men jag känner att jag inte är särskilt trevlig att umgås med plus att jag inte vill smitta ner någon, så planen har ändrats. Lite surt men kanske är det fint i några veckor till så vi kan sticka iväg en annan vecka. Och som sagt, planer ändras ju ofta. Fast jag har fullt upp resten av augusti tror jag.

Suck, jag skulle behöva komma bort ett tag. Bara ta det lugnt, slappa och slippa tänka. Kanske senare i höst. Snart ska jag och Lisa iväg på nåt skoj i alla fall, men det berättar jag om när allt är spikat.

Nu ska jag snart stänga ner här och sova. Det måste ju va det bästa - att sova bort förkylningen? Eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0