Solen dök ju upp

från ingenstans så jag passade ju på att ge mig ut i det fina vädret. Cirren fick gå ett ordentligt dressyrpass på banan och han gick riktigt bra faktiskt. Så idag var jag sådär riktigt riktigt nöjd, allt kändes rätt och alla knappar funkade! Himla härlig känsla.

Annars har det inte blivit mycket gjort idag, vaknade vid åtta, eller vaknade, klockan ringde då men jag har fallit tillbaka i min ovana att snooza nu när jag haft semester så jag låg kvar i sängen till efter nio, men då började det komma lite sms, så jag pallrade mig upp efter ett tag. Sms är faktiskt trevligare väckning än alarmet. Sen har jag roat mig med att städa lite.

Men jag undrar var tiden tar vägen? Det känns som den bara försvinner iväg? Är det så? Jag har en vecka semester kvar nu, men det känns som jag varit ledig i evigheter! Haha, lite konstigt med tanke på att jag undrar var tiden tar vägen eller hur? Men, men det känns faktiskt bra, men jag har ju inte gjort mycket alls. Varit krasslig hela semestern har jag lyckats med. Och jag som aldrig är sjuk, det var ju typ 2 år sen sist. Men jag tror att det börjar gå åt rätt håll i alla fall. Hoppas det.

Och så hoppas jag på massa sol och värme nu sista veckan så man kan sola och bli brun!


Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0