Städa, städa och så sola lite också

Idag har jag roat mig med att städa garederoben. Har ju en massa kläder som jag inte använt på evigheter som bara ligger där och tar plats. Men nu är det mesta bortstädat, och alla nya plagg är på plats. Det har inte gått så fort som det egentligen borde för jag har inte orkat städa hela tiden, har laddat in lite filmer på datorn samtidigt. Och sen var jag ju tvungen att prova en hel del av sakerna också... Så det har tagit hela dagen, men nu är det fint och iordning i alla fall.

Mitt på dagen passade jag på att gå ut och sola lite också. Härligt att solen är tillbaka, jag hoppas den stannar kvar länge nu. Även om jag börjar jobba nästa vecka så finns det ju andra som har semester och jag hoppas att de får njuta av solen, nu när inte jag fick det. Så imorgon blir det lite mer solande så man kan bli lite brun i alla fall.

Och en bild också - tycker flaskan är himla gullig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0