Borde ju uppdatera lite här...

... när jag har tid för en gångs skull. I och för sig så händer det inget spännande just nu. Vi väntar ju på att Janne ska föla så nätterna spenderas vaken i vår tillbyggnad där man har ganska bra överblick över hagen, och med en film igång, för att tiden inte ska gå för sakta. Så dygnet är lite omvänt nu. Jag har i alla fall hunnit titta på tre filmer till. The upside of Anger skulle vara en romantisk komedi, man jag vet inte riktigt det? Sen tittade jag på Just like heaven, en gullig film och igår såg jag Mr 3000, en film om ett gammalt baseballproffs som återupptar karriären vid 47års ålder. En sån där lagom film. Idag ska jag se om jag kan hitta en riktig snyftare, det var länge sen.

Ska försöka hinna med lite mer bloggning senare. Kankse kommer på nåt roligt att skriva om tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0