Det här med rubriker är svårt ibland

Jag har i alla fall inte orkat skriva något här i helgen. Annars brukar det ju vara så att jag inte hinner men det kan jag inte skylla på nu, utan jag har helt enkelt inte haft ork att skriva. Men kände att det var dags för ett inlägg nu, medans jag sitter och väntar på att Lisa ska komma hem så vi kan ha lite oseriösa och seriösa diskussioner på msn. Men först kanske jag skulle hoppa in i duschen annars kommer det bli jättesent.

Midsommarhelgen har i alla fall varit bra. Var hos några vänner på midsommar och hade det trevligt. Vi lyckades till och med att spela ett par omgångar kubb i solsken! Men det regnade en del också. Tyvärr, undrar när det fina vädret ska komma tillbaka. Jag börjar tröttna på allt regnande och att det är så kallt. Men jag och Lisa har i alla fall en rolig sak planerad till i höst. Jag skulle vilja sticka iväg på en resa också men det är ju ingen som vill följa med mig ju.

Igår gjorde jag nog inte mycket alls. Var trött som bara den så jag gick och la mig vid halv sex, hmm, pinsamt, men den sömnen behövdes kan jag säga. Men idag har jag varit igång hela dagen och varit ute en sväng med Cirren i det trista vädret. Janne och lilltjejen har varit ute på lite promenader också och det var riktigt uppskattat.

Det var nåt mer jag tänkt skriva men det är borta ur minnet (i alla fall för tillfället). Nä, nu ska jag gå och duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0