Helgen

Det har väl inte hänt nåt speciellt i helgen. I fredags så skulle jag och Lisa träffas i Jönköping och gå ut och äta och prata och ha det trevligt. Men planerna blev lite ändrade men vi hade det väl rätt trevligt i alla fall. För sent blev det i alla fall...

Igår så blev det inte så mycket gjort, red ut med både Loppan och Cirren, att de kan ha sån energi när det är så varmt är något jag har svårt att förstå... Men full fart är det i alla fall och igår var jag själv lite seg och då passar de minsann på att blåsa iväg i full fart när jag inte orkar hålla ordentligt... Men som sagt det är ju trevligt att de har sån energi trots värmen.

Idag har jag inte gjort så mycket heller. Hmm var tar dagarna vägen egentligen? Jag tror att det blir lite för mycket tid vid datorn faktiskt. Kanske var ett dumt köp. Fast jag gillar den! Har mockar ur några boxar i stallet också, så nu har jag bara en kvar och sen så ska det tvättas. Nu på kvällen var jag ute på en tur med Loppan, mina nya solglasögon passar utmärkt att ha när man är ute och rider, behöver ju inte vara rädd om dem. 

Nu har jag duschat och ätit och sitter med laptopen i knät i sängen och hoppas att jag ska bli trött snart så det inte blir för sent innan jag somnar. Jag har i alla fall slutat med allergitabletterna nu, får se om det gör nån skillnad på hur jag känner mig på eftermiddagarna, men jag har en stark känsla av att det har med skiftandet att göra. Får se hur länge till jag orkar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0