Måndag

Idag är jag faktiskt inte lika trött som jag brukar vara. Om det har med allergitabletterna eller det faktum att jag nog gick och la mig lite tidigare igår än vad jag brukar vet jag inte. Men det lär väl visa sig. Vaknade i alla fall tiiidigt i morse (om man kan kalla det morgon) vid halv tre, men somnade om och fick sova ett par timmar till i alla fall. Visste inte var jag va när klockan sen ringde.

Jag är full av knottbett, inte alls roligt. Och kliar gör det också. Men, men det är väl sånt man får leva med antar jag. Nu ska jag ge mig ut på en tur med Cirren, skogen som vanligt, för torrt och hårt på ridbanan och jag är lite seg så skogen är lagom. Jag hoppas hinna med Loppan också. Vi får se. Hörs senare, om jag hinner och orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0