Söndag

Jisses, det är redan söndag ju. Imorgon är det jobb igen. Kvällsvecka nu, suck, men det går väl fort som det brukar. Det är bara 4 veckor kvar till semestern. Det är inte klokt vad fort tiden går. Det var ju nyss januari...

Idag har vi mätt Lilleman och han var runt 138cm så han lär landa på maxad D-ponnyhöjd. Stor och rejäl är han ju i alla fall. Jag har varit ute med både Loppan och Cirren i skogen också. Varmt var det. Men båda var pigga och glada så jag får väl ha överseende med att båda två ser ut som gödgrisar...

Idag har jag tittat på en till film. The forbidden kingdom, med bland andra Jackie Chan, men det var väl inte riktigt någon film för mig om man säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0