Det är ljust på morgonen nu för tiden

Idag vaknade jag way för tidigt, redan vid halv sju... Men det var ju redan ljust ute så jag kvicknade till och insåg för sent att klockan inte var så mycket som jag trodde att den var. Men det är skönt att det blir ljusare och ljusare, då slipper man köra i mörkret på mornarna, men än är det nog mörkt vid halv sex. Jag har ju faktiskt ingen aning för jag har inte varit uppe vid den tiden på evigheters evigheter känns det som.

Idag är det Cirrens tur att få arbeta lite. Ska förhoppningsvis hinna in och hämta arbetsskor också, på Ramtex, fick en vägbeskrivning dit igår, så jag ska väl lyckas hitta... Om jag inte kör över järnvägen eller något annat dumt, nä förlåt, nu flummar jag, inside skämt, inte lätt att förstå.

Loppan ska få en och en halv veckas vila nu. Han har varit lite less på det hela nu det sista så jag ska se om lite vila kan pigga upp honom. Då hinner jag förhoppningsvis med de andra två istället på "hans dagar".

Nu tror jag att jag ska gå ut i solen och det härliga vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0