Förra helgen

På lördagen träffade jag som sagt min kompis - Emilie, vi träffades på Charlies häst och hund som har nya lokaler, bredvid djursjukhuset, så de har ju inte flyttat långt... Vi gick runt därinne ett tag och sen lät vi min bil stå och åkte till MediaMarkt för att titta på dator (inte till mig - jag är mer än nöjd med min). Sen fortsatte vi till Jula och Biltema men vi hittade inte något där heller. Eko var nästa destination, hittade en lädergrimma till Lilleman, han har ju haft en grå nylongrimma ett tag nu, den kostade bara 150:- också och han passar så bra i den så jag är riktigt nöjd!!! Köpte godis till bion också för det var billigt här.

Sen åkte vi till A6 och promenerade runt i alla affärerna, vi började på IKEA och alltid när jag går där inne så vill jag ha ett eget ställe att inreda.. Handlade lite smink på HM, puder och foundation ifrån Loreal! Och ett rosa fint nagellack ifrån Maybelline. Och ett hårspray som luktar godis. Sen hittade JAG ett par skor, jag hittar aldrig några skor annars men de här var så coola, vita gumpadojjor med rosa på. Känns som jag är inne i en rosa period just nu. Sen tror jag inte att jag köpte något mer. Men jag kollade upp så att min telefon fungerar på Irland och det sa de att den skulle så nu hoppas jag att Telia har rätt den här gången. Har lovat att messa en del, får se om jag hinner med det.

Vi lämnade faktiskt A6 innan det stängde och åkte till Charlies och hämtade min bil sen parkerade vi vid Sofiakyrkan, gratis eftersom det var helg - perfekt. Sen delade vi på en pizza inne på Juneporten, kändes grymt onyttigt, ätit pizza på torsdagen och sen kebabtallrik på fredagen och sen pizza plus varmkorv på lördagen... Extremt mätt blev jag så det gick inte ner mycket godis under filmen. Mer om filmen i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0