Irland närmar sig med stormsteg

Nu är det inte många veckor till vi åker. Ska bli spännande att komma iväg, men jag är nervös för bilkörningen, hallå, köra bil i Dublin på fel sida av vägen - vad har jag gett mig in på liksom? Hoppas vi får en bra bil och att det blir bra väder att köra i. Och ta kort naturligtvis, hoppas på en massa fina bilder. Båda kamerorna får följa med, måste åka in till stan och köpa ett par minneskort till så att alla bilder får plats. Vet inte om jag ska ta med videokameran? Det skulle ju vara roligt att filma lite men det känns som det blir lite mycket med två kameror och en videokamera? Aja, får se vad allt väger, det har ju lite med det att göra. Borde kanske fundera på vad man ska ha med för kläder.

Vi hade ju tänkt hälsa på hos Boden Park Finnard men det verkar som han är exporterad till England igen. Trist, hade velat se honom. Men det får väl bli en tripp till England också. Vi har i alla fall Bed & Breakfast bokat för alla dagarna utan den sista natten, vi hade tänkt bo på Lishmar, men de har inte svarat på våra mail så vi får väl boka något annat. Sen ska vi väl planera in lite stuteribesök också. Har ett par mail jag ska skicka iväg imorgon. Sen blir det connemarakläder på, ett tips vi fick som jag tänker utnyttja. 

Vi åker egen bli ner till Göteborg, känns skönt att slippa ha en massa bussar och tåg att passa. Ja, det var väl allt om resan för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-07 @ 21:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0