Jag ska börja skifta

Jag har ju jobbat ständig kväll sen i höstas någon gång och det har varit perfekt nu i vinter. Jag har hunnit med hästarna när det varit ljust och har inte blivit så deppad av att det är mörkt hela tiden, för jag har inte märkt av mörkret alls. Det har varit ljust när jag vaknar och sen har jag varit ute och fixat med hästarna och stallet under dagen och börjat jobba vid 14 och då har det fortfarande varit ljust, sen mörknar det ju rätt fort men det märker man inte när man står på en industri, och det är klart att det varit mörkt när jag åkt hem vid 24 på natten men det har liksom inte gjort något.Men nu är det slut på ständig kväll.

Jag har faktiskt saknat dagskiftet, men jag hade mycket hellre jobbat ständig dag istället, men har ju faktiskt aldrig provat på att skifta så det kanske går jättebra. Vi får se. Jobbar kväll nästa vecka också och sen blir det dag veckan efter det. 6-15 men det ska nog funka bra. Fast det var ett tag sen jag gick upp vid den tiden på morgonen. Men nu börjar det i alla fall bli ljusare på kvällen så jag kommer hinna med hästarna efter jobbet och det blir ju bara ljusare och ljusare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0