Lördag

Veckan har gått alldeles för fort. Jag har inte hunnit med att skriva alls. Det har ju i och för sig inte hänt så mycket heller så det kvittar ju egentligen.

Idag har det snöat. Usch och fy. Det har varit helt underbart väder nästan hela veckan (duggregnat någon dag). Och så kommer det snö och regnrusk. Bläää.

Idag har varit en riktigt slappardag. Gick upp vid 7 och släppte ut hästarna, men mådde inte bra så jag gick och la mig igen och gick inte upp förens vid kvart över elva...

Avvänjningen av "lilleman" har gått riktigt bra nu och inatt sov han själv för första gången. Han går inte längre med mamma i hagen heller.

Nu är det väl inte mycket mer att skriva. Imorgon är det Vasaloppet, jobberkompisen ska vara med så jag hejjar på honom då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0