På nätterna ska man sova...

... annars går man och gäspar hela dagen och orkar inte göra något alls. Var hos några kompisar och tittade på film igår och det blev sent (eller tidigt - hur man nu ser på det), var hemma vid halv fyra... Det var i alla fall himla trevligt och vi tittade på Next, har velat se den så jag var nöjd med filmvalet, sen sappade vi mellan kanalerna och tittade på diverse andra mer eller mindre bra filmer. Jag började titta på Den gröna milen igår också men får ta och se klart den en annan gång. Idag har det som sagt inte blivit mycket gjort alls, sov ganska länge. Men imorgon är det måndag igen så då tar jag nya tag. Har ändå hunnit få undan en del papper som jag har skjutit på ett tag nu, så imorgon ska det bara läggas på lådan.

Det har varit riktigt trist väder idag, regn och mulet och iskallt. Idag hade det passat bra med ett varmt bubbelbad. Som sagt imorgon är det nya tag, ska försöka hinna med båda hästarna för de fick vilodag idag. Sen är det sista veckan jag jobbar ständig kväll.

Nu ska jag sova. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0