Påskhelgen

Snön som egentligen borde kommit till jul passade ju på att vräka sig på nu i påsk istället, himla trist för det var så underbart väder förra helgen och det hade gärna fått vara kvar. Nu var det istället 1½dm snö och snöade lite till, så där för skojs skulle eller något. Blää, säger jag som inte alls uppskattar snön och kylan som följer med, eller om det är tvärtom?

I lördags var jag inne en sväng i Jönköping och köpte minneskort till kameran på MediaMarkt, köpte två kort med 1GB på varje så nu ska det nog räcka en bit på den gröna ön om det inte blir skitväder, för då kommer det nog inte bli mycket bilder tagna... Kameran vill ha fint väder annars blir det inga bra bilder.

Sen åkte jag till vännerna i Bankeryd på fest, himla trevligt var det. Åkte inte hem därifrån förens vid 20 igår kväll, söndagen ägnades åt pusslande... och sen skulle vi titta på en film men jag somnade väl efter sådär 3-4 minuter men det var säkert en bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0