Snart bär det av...

I fredags gjorde jag inte mycket, softade och tog det lugnt, städade lite och checkade med Lisa om Irland. Det är sjukt vad fort tiden gått, vi åker om cirkus ett och ett halv dygn ju. Kommer vara grymt nervös när vi ska köra ut ur Dublin, men, men det ska nog gå bra det med. Jag har faktiskt packat väskan idag, svårt att veta vad man ska ha med sig, vi ska ju inte vara borta så länge ju men det verkar som att vädret inte är det bästa, regn och vind, men de räknar vindstyrkorna i km/h så det är ju lite svårt att fatta. Så imorgon ska jag in en sväng till stan innan jobbet och köpa gummistövlar och ett regnställ om jag hittar något. Börjar vid 12 imorgon och slutar vid 22 så det blir typ som en vanlig dag. Känns bra att komma i säng någelunda tidigt så man inte lägger sig vid typ ett, halv två på natten som det brukar bli när jag jobbar natt.

Vi åker ifrån Jönköping vid 10 på onsdag, mamma skjutsar in mig till stan och sen är det Göteborg som är första destination. Hoppas på bra väder så det inte snöar och har sig. Sen lyfter planet vid 14.45 och vi är framme i Dublin vid 15.05 om jag minns rätt. Deras tid då, för flygningen tar ju lite längre tid än 20 minuter. Sen ska vi hämta ut bilen och åka till vårt Bed & Breakfast i Maynooth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0