Hej på er

Det var ett tag sen... Har haft fullt upp i veckan och det har ju varit så underbart fint väder så man har velat vara ute så mycket som möjligt. Idag har hästarna fått sina hovar verkade och Loppan och Cirren fick skor. Lillemannen skötte sig som vanligt, blir alltid så stolt över honom.

Har varit ute och solat en stund nu, är väl ca 20 grader i skuggan men det blåser lite grann, men jag har hittat ett perfekt ställe.

Det har väl inte hänt så mycket i veckan, var i stan och köpte mig en ny mp3 i tisdags, en ipod, apple shuffle. Grön är den, jag lyckades ju ha av hållaren till min samsung, så det funkar inte så bra att ha den på jobbet. Är ju touchknappar på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0