Snart är det läggdags

Dagen har gått fort. Gick upp tidigt idag och fodrade hästarna innan det var dags att åka till jobbet. Gårdagens duster med den ena ponnyn hade resulterat i en del stelhet som suttit i hela dagen. Inte blir det bättre av att allergin håller i sig, helt seg blir man. När jag slutade idag hade jag enkelt kunnat gå och lägga mig och sova...

Idag har jag slappat framför tvn, det har jag inte gjort sen i höstas innan jag började jobba kväll. Annars blir det mest att man tittar runt på nätet istället. Och att följa serier är ju ingen mening med när man bara är hemma på kvällarna varannan vecka. Annars diggade jag ju Uggly Betty och Men in trees. Men, men det finns ju nyttigare saker att göra än att titta på tv.

Nu ska jag gå och ta en dusch, får se om det blir nåt mer skrivet innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0