söndag

Idag har vi eldat rishögar i hagen så nu luktar mitt hår rök. Blää. Ska ta en dusch innan jag går och lägger mig. Annars har det inte blivit mycket annat gjort idag, fast det tog iofs ett tag att fixa i hagen så.

Igår när jag kom hem var jag grymt trött kanske inte så konstigt med tanke på att jag bara sov fyra och en halv timme i fredags... Men vi var ju i alla fall ute till halv tolv, hehe, trodde jag skulle somna när vi satt och prata igår, men som tur var så skulle ju Lisa jobba idag så vi gick samtidigt. Har varit en helt okej helg faktiskt, lite bättre väder hade ju inte skadat men man kan ju inte få allt heller så.

Nu är det lugnt i veckan, i alla fall vad jag vet nu. På söndag ska jag till Ölmstad och titta på treårstest men annars har jag inget inplanerat, i alla fall inte vad jag kan komma på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0