As I said, more pics from our trip

Hehe, jag saknar engelskan. Kanske skulle gå en engelska kurs eller nåt?


Kameran var med nästan överallt - men alla bilder får ni inte se....


Valarna vi såg när vi var på delfin och valsafari


Landskapsbild också


Vi skulle åkt jetski men det var ju typ storm de sista dagarna, så det blev inget med det =(
Och jag som så gärna ville prova *suck*


Soluppgång



Bilden säger så mycket mer än en kommentar


Sista dagen, jag och Linnea på promenad tidigt på morgonen



Lisa och Linnea på flyget hem - fatta va sjukt, vi satt allra längst fram på nervägen och på hemvägen hamnade vi allra längst bak, egentligen skulle vi suttit på rad 13 men jag vet inte om de var vidskepliga eller nåt för någon rad 13 fanns det då inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0