De sista bilderna från Teneriffa

Jag har ju lite tråkigt nu när jag sitter här hemma och är sjuk. Så jag passar på att lägga ut de sista bilderna från våran resa!


I masca - ni skulle sett utsikten!!!


Haha, att skoskavsplåster kan vara såååå intressant


Pizza, och nu blir jag hungrig igen ju =(


Har nog redan lagt ut den här bilden, MEN jag diggar den så den får vara med igen =)


Mera mat haha, vi åt en massa där nere, god mat var det också


Skor är nödvändigt, den som säger nåt annat vet inte vad den snackar om


Ja, jag fryser, och inte lite heller... Det blåste ju för f*n storm. Köpte faktiskt en kofta


Posar lite för kameran, det är skit att inte skorna syns.  Jag gick typ 1½ mil i de... stackars fötter...

Så där, det var alla bilder. Kanske dyker det upp nån enstaka i ett inlägg då och då men fler tänker jag inte visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0