Det är så träffande

KRÄFTTJEJEN - Så är du



Ditt nyckeldrag: ETT STORT HJÄRTA
Du är en ängel rakt igenom och går långt för att finnas där för de som behöver dig. Du volontärarbetar, pysslar om dina vänner, och tar hand om bortsprungna kattungar.
Ditt nästa mål: Festa mer!
Att bredda ditt sociala nät lite gör ditt liv mer spännande. Var värdinna för ett cocktailparty och bjud in en ny kollega eller granne för en skön mix av människor.
Anta utmaningen!
Fixa formen! Hitta en träningsform som passar din lugna personlighet, kanske Pilates eller Yoga, så är det troligare att du håller fast vid din nya rutin.


Vad du vill ha i kärlek:

Din prins ska självklart behandla dig som sin prinsessa men du har även en dragning till lite farliga killar. Han kanske spelar trummor i ett band, gör någon extremsport eller är ett riktigt partydjur. Sexmässigt är han mycket sensuell med en liten twist. Sexleksaker kanske?

Det är nästan otäckt att alltihop faktiskt stämmer in på mig. Jag brukar aldrig tro på sånt annars. Kanske skulle jag ändra mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0