Div vanor - va fult det såg ut... vanor liksom?

Matvanor:

Bästa maträtt?
oj, vad svårt? jag tycker om en hel massa olika ju
Bästa dryck? Hm, vatten kanske, eller varm saft
Hat dryck och maträtt? Hatdryck, haha efter Teneriffa får jag allt säga brandy, och fisk 
Använder du smör på smörgås? Alltid..
Smågodis eller ?färdiga påsar? godis? choklad, enbart, försöker sluta äta godis
Favoritglass? Äter inte glass



Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad?
det beror på vilket humör jag är på, men är jag på shoppingtur har jag alltid med mig något hem i alla fall
Har du mer skor än kläder? nej, men skorna tar mer plats än kläderna
Favoritplagg? jeans och linne
Hatplagg? Vet faktiskt inte


Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
jobbar men jag vill börja plugga
Vad vill du bli? Jag vet inte, visste jag det skulle jag plugga eller jobba med det
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? För tillfället så nej
Är lönen viktigast? det beror lite på, ett jobb med riktigt bra lön skulle jag kunna tänka mig även om det inte är så roligt



Boende:

Lägenhet eller hus?
hus
Framtidsplaner med boende? en egen gård tror jag, i alla fall som det känns just nu
Litet eller jätte stort? Inte för stort, lagom liksom
Drömboende? Ett eget ställe på Irland, oh my, vad mysigt!!!!
Landet eller mitt i stan? just nu skulle jag kunna tänka mig att bo mitt i stan, men när "jag blir stor" vill jag bo på landet
Mysigt eller sterilt? mysigt om det passar, sterilt vet jag inte om jag vill ha det men enkelt och modernt kanske

Lite allt möjligt:

Har du barn?
nej!
Är otrohet okej? nej, aldrig!!!!
Älskar du någon? Ja, alla mina vänner´och min familj, de som betyder något för mig och påverkat mig på olika sätt i mitt liv
Betyder familjen mycket för dig? ja det är klart
Är du lojal? Jag är nog alldeles för lojal
Tycker du om att dricka dig full? Haha, de som känner mig vet svaret på den frågan
Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest?? Hemmafest får jag nog säga då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0