Eftersom jag längtar efter värmen

Så får det bli lite fler bilder från Teneriffa!


En polisbil, det här är lite internt men tja, ni som vet ni fattar ju =)


Jag och Lisa framför Los Gigantes


Lisa och Linnea, innan vi åkte ner mot Masca, kolla regnbågen bakom


Ett tips är att inte stoppa pengar i bikinin om ni ska bada...


Första dagen


Linnea posar för kameran


Lisa och jag på promenad


Som jag redan sagt, kameran var med nästan jämt =)


Åhhh, vad jag längtar tillbaka


Ett sista kort, lägg märke till att jag är suddig men det är inte Huyndaien i bakgrunden - en Tuscon är det för den som är intresserad


Fler bilder läggs in när jag har lust eller när längtan bort blir för stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0