En reseberättelse i kort format

Jag lär väl skriva en hel del om Teneriffa, antar jag, men en kort update ska jag väl orka med innan det är dags att sova. Vi åkte från Landvetter vid åtta tiden på morgon, ösregn och inget roligt väder alls, försenade blev vi också för det tog sån tid för dem att lasta på bagaget. Flygningen gick jättebra, Lisa som är flygrädd tog det soft och Linnea som aldrig flugit tyckte det var toppen. Jag passade på att sova, haha, go kompis. Men what the, jag var ju trött. Vi hade även lyxen att sitta allra längst fram!!! Massor av plats för de långa benen.



Vi hade underbara dagar där nere, shoppade, solade, åt och drack gott och var ute på lite sightsing. Träffade massa trevligt folk och söta pojkar. Haha, det var en toppenvecka och jag hade gärna stannat längre. Kanske åker vi tillbaka, Linnea vill, eller så blir det ett annat resmål nästa gång. Vi får se vad som händer.




Det verkar inte funka att ladda upp bilder nu så dem får väl läggas till en annan dag. Trist!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0