fortsätter med tidsfördriv

Jag lyssnar på... roxette - joyride
Du mår bäst när du... vet att allt kommer att ordna sig
Jag pratar... haha klart jag gör, alldeles för mycket ibland
Min bästa vän(ner) är... Emilie, Linnea och Lisa *love you*
Jag avskyr när folk frågar... men inte bryr sig om svaret.
Kärlek är... livsviktigt!
Jag är hemligt förälskad i... haha hemligt?
Min mobiltelefon är... underbar!!!
När jag vaknar på morgonen... snoozar jag oftast nån gång men sen tar jag tag i dagen
Innan jag går och läger mig... har det blivit alldeles för sent
Just nu tänker jag på... att 2009 förhoppningsvis blir 1000 gånger bättre än 2008
Homosexuella är... människor de också
Blondinbella är... rik? haha
Jag vill verkligen... komma på vad jag ska göra med livet
Ikväll ska jag... titta på film och äta choklad och sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0