Go natt

Jag har ju knappt skrivit nåt alls här i helgen, kanske håller mitt bloggsug på att försvinna? Aja, idag har varit en riktigt bra dag. Sov, alldeles för länge, men jag sover ju knappt något i veckorna så på nåt sätt så sover jag ifatt det på helgerna. Hästarna gick riktigt bra båda två, trots att de vilat en vecka, kanske trivdes båda på det nya bettet? Cirren gjorde det i alla fall. Mjuk och harmoniskt gick han. Ska försöka hinna med båda imorgon också, men det beror ju lite på vädret och hur pass trött jag är när jag kommer hem från jobbet. Dag nästa vecka också, vi har bytt skift, frågan är varför egentligen. Men what the, jag orkar inte bry mig längre.

Snart ringer väckarklockan igen så go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0