Mer bilder från Teneriffa

Jag väntar på att klockan ska bli kvar över sex. Sen så.

Tills dess lägger jag in lite till bilder från solsemestern, jag och Linnea funderar på att åka i vår igen. Saknar solen och värmen.


Diggar den klänningen!!! Billig var den också =)


Mina älskade solglasögon! Linnea fick låna dem och posade fint hihi


Jag igen, choklad är såååå gott


Jag och Linnea framför poolen på vårt hotell


Jag igen, känner mig lite ego haha


På en av alla våra kvällspromenader - som alltid slutade på nåt uteställe


Fortfarande på promenad, havet i bakgrunden och Playa de las Americas


Varför är inte skorna med på några kort? Ni skulle se mördarklackarna...


Sangria, jag lärde mig att dricka det - den har var gratis eller förresten, det var allihopa

Så det får räcka för den här gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0