One more =)

Nämn något som gjorde dig glad igår: igår? Att jag fick hämta min nya bil!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Då ringde alarmet på min telefon, grymt trött var jag och hade gärna sovit vidare

Vad gjorde du för 15 min sedan: Var ute i stallet och tog in ögonstenen

Det sista du sa högt: Ska man minnas sånt? Jag vet inte faktiskt

Det senaste någon sa till dig:
Fast det bara är en liten stund sen så vet jag faktiskt inte.

Vad har du druckit idag: Juice, mjölk, apelsinmer, cider, saft och vatten

Vad var det senaste du åt: Potatisgratäng och lövbiff i bitar

Vad var det senaste du köpte: Apelsinmer

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vita, vi har två

Vad är det för väder hos dig nu: Uppehåll efter ett väldigt ihållande regnande de sista dagarna

Godaste glassmaken:
Äter inte glass längre

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej faktiskt inte

Sover du tungt:
Nu för tiden gör jag nog det, förr var jag lättväckt

Drömmer du mardrömmar:
Nej, det var väldigt, väldigt länge sen, men knasiga drömmar, drömmer jag

Trivs du med ditt jobb:
Nja, jag trivs med de flesta arbetskompisarna i alla fall

Favoritklädsel:
Det beror helt på vad jag ska göra,

Favoritlåt just nu:
Roxette - Vulnerable

Vad ser du om du tittar till höger:
Ett litet fönster, min bäddsoffa, resväskan full med kläder sen utlandssemestern, ett litet bord med ett par glas på, min handsfree och min mp3.

Vad gör dig glad just nu:
att jag har bestämt mig, efter mycket velande

Vad ska du göra härnäst:
kolla på vad det finns för jobb att söka och surfa lite, sen är det sovdags - helt slut

Höger eller vänsterhänt:
höger.

Humör just nu:
jättetrött annars känns det riktigt bra idag, för första gången den här veckan

Favoritgodis:
Choklad

Kläder just nu:
pyjamasbyxor

Sommarplaner: sommarn är väldigt långt borta känns det som

Hur många kuddar sover du med:
en liten, tycker inte om för många kuddar

Spelar du något instrument:
spelade piano när jag var liten

Morgon eller nattmänniska:
morgon

Vad är viktigast för dig:
att strukturera upp mitt liv lite grann

Är du kittlig:
 borde skriva nej, men alla som känner mig vet att så inte är fallet och det är visst hur kul som helst att uttnyttja det

Snarkar du:
Nej

Stjärntecken:
kräfta

Äckligaste insekten:
är inte så rädd för såna däringa djur

Stökigt eller välstädat:
egentligen är jag grym pedant, men har det väl blivit stökigt så kan det gå ett bra tag innan jag hinner med att ta tag i röran

Längtar du mest efter just nu: en hel massa saker så livet blir lite enklare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0