Så mycket att göra

Men motivationen står på noll. Varför är det så?

Jag har en hel massa saker jag borde göra och ta tag i. MEN det finns ingen motivation alls. Eller kanske finns motivationen där men jag vet inte hur jag ska hinna med allt så det blir en krock och jag gör inget alls? Veckan på jobbet har bara blivit mer och mer kaotisk och igår var insane... Det lär inte bli bättre heller. Men jag vet ju att det är dags att göra nåt nytt, och det är där magkänslan kommer in. Varför lyssnade jag inte på magkänslan i somras? Varför, varför, varför??

Då hade det inte varit så här. Eller det hade det kanske visst, men det hade kunnat vara annorlunda. Det är sånt man inte vet, men jag har aldrig, aldrig ångrat något jag gjort, bara sånt jag inte gjort.

Sluta tänka så mycket och bara gör det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0