tidsfördriv

HUR
Svarar du i telefonen:  "Hallå" om jag vet vem det är, annars "Ah det är Colleen".
Gör du när du är kär i fel person: Låter bli att bli kär i fel person...
Tycker du om gul-bil-leken: Förstår mig inte på...
 

Mycket pengar har du i plånboken just nu: mest euro faktiskt haha, borde kanske plocka ur dem...
Mycket är klockan: 10.30
Många kontakter har du på msn: ??? ingen aning

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
 en gammal jobbarkompis
Pratar du med på msn just nu? nej...
Ringde dig senast? marcus
Pussade dig senast? chris
Vem vill du kasta en sten i huvudet på? varför skulle jag vilja kasta en sten i huvudet på nån?
Saknar du mest just nu?  Emilie!!!
Ska du träffa imorgon? Alla goa jobbarkompisar
Festade du med senast? Lisa, Linnea och alla goa killar vi träffade på Teneriffa
Vem fick du senast sms av? mamma


JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna:
Ja.
Gråtit en hel natt: nej
Druckit så du spytt:  nej igen
Åkt vattenskidor: Nej tror inte jag vågar det
Åkt rullstol: Haha, ja men minns inte det - minnesförlust...
Gjort en bakåtkullerbytta: det har väl alla gjort?
Köpt lösgodis för över 50 kr: så klart, men nu ska jag lägga ner godiset
Haft träningsvärk: vem har inte det
Sett din kompis i rosa kanindräkt: eh nej? är det vanligt?

opps, ja och nej frågor var det ju... men what the.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0