TRE BÄSTA VÄNNER

Det räcker sååååå långt!

Jag har tre underbara vänner som jag kan berätta allt för. Jag vet att de inte säger något som jag anförtror dem. Faktum är att om man behöver inte många fler vänner när man som mig är lyckligt lottad med de här.  


EMILIE


Du underbara vän! Jag önskar att vi träffades mer ofta!

LISA

Vad skulle jag göra utan dig?

LINNEA

Yes, we were crazy, but hey, thats life!!!

Visst, jag har fler vänner, det är klart, eller det är väl inte alls klart, men jag har fler vänner. Men jag har svårt att se mitt liv utan just de här tre underbara tjejerna. Utan er skulle mitt liv vara mycket tristare. Ni får mig alltid på humör. Ni sviker mig inte. Det är därför ni är mina allra närmaste vänner, och det är därför jag kan berätta allt för er.

Jag älskar er och jag hoppas att det är likadant på andra hållet!

Puss på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0