About makeup

Sminkar du dig varje dag? Nope, sminkar mig bara om jag lämnar hemmet.

Hur mycket tid lägger du på att sminka dig till vardags? Oj, inte så lång tid. Det går på rutin. Runt fem minuter kanske?

Hur mycket pengar lägger du på smink varje månad? Hmm, det beror helt på. Använder inte så mycket smink så det blir shopping när något börjar ta slut. Så det varierar från månad till månad.

Föredrar du budget eller lyx när det kommer till smink? Jag har några favoritmärken som jag håller mig till.

Vad använder du för smink till vardags? Mineralpuder, rouge och mascara - sen är jag klar för jobb eller vad nu kan vara.

Om du fick välja endast en produkt, vilken skulle det vara? Svårt att välja men mitt mineralpuder vinner nog faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0