Äh what the ****

Klart jag inte kan sluta blogga. Det är ju här jag kan lufta mina tankar och funderingar. Tangenterna lyssnar ju alltid. Även om internet inte är lika samarbetsvilligt.

Idag gick det sjukt bra på jobbet, det var länge sen. Men jag hade grymt ont i huvudet, och det höll i sig länge. Men försvann när jag åt en macka och ett par chokladbitar. Haha, tror ni det var mackan eller chokladens förtjänst?

Jag har även hunnit med att klippa pojkarna, Cirren stog som ett ljus men Loppan var lite larvigare, men skötte sig bra ändå. Skönt att få bort lite päls så de inte svettas lika mycket. Förhoppningsvis. Måste fixa nya annonser också. Massor att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0