Aj aj aj

Jag har f*n ont nästan överallt idag. Undrar vad jag har gjort? Min fot känns bättre i alla fall men den gjorde ont de sista timmarna på jobbet igår. Knäet har jag inte kollat hur det ser ut idag men det gör ju bara ont när jag kommer emot. Men idag har jag sjukt ont i axlarna, speciellt den vänstra och vänster handles. Inte kan jag komma på vad jag gjort heller. Ryggen känns i alla fall bra idag men är fortfarande stel i nacken. Massage skulle verkligen inte sitta fel.

Nu ska jag sluta skriva här för det gör så förbannat ont i vänsteraxeln.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Gumman då

ja självklart är det ett frieri !!!

2008-10-07 @ 11:21:13
URL: http://johannadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0