En lista igen

1. Vad heter du? Colleen Junette Jacobsson
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Svårt, är väl ganska nöjd med mitt namn
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Åse
4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. Vilken årgång är du? -86
6. Vart bor du? Habo
7. Bott utomlands? Nej, men skulle gärna göra det
8. Flyttat antal gånger? En gång bara - lär väl bli fler... 
9. Vart skulle du vilja bo?
 Irland!!!
10. Vilken skolklass? 
Har tagit studenten 
11. Vad vill du bli när du blir äldre?
Om jag bara visste det

UTSEENDE 
1. Hur lång är du?
172cm
2. Hur mycket väger du? 55kg intressant att veta
3. Hårfärg?
brunett
4. Ögonfärg? 
Gröna
5. Mest nöjd med? Ögonen
6. Minst nöjd med? Mina stackars naglar
7. Skostorlek? 39
8. Glasögon? Nja, jag använder linser istället
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Nej, Inte än i alla fall

FAVORITER 
1. Filmer?
Ojoj, välja här? Bourne identity, 10 orsaker att hata dig, Final Call jag skulle kunna fortsätta i evigheter... 
2. Låtar? Det finns sååå många bra
3. Årstider? Sommar så klart
4. Mat/dryck? Hemlagad mat/saft
5. Djur? Häst
6. Färg? Svart, rosa, vitt och grått
7. Parfym? Red Delicious - DKNY
8. Tv-program? Tittar inte på tv längre, men Gilmore Girls var en av mina favoritserier när den gick
9. Ämne i skolan? Svårt.
10. Sysselsättning? En mysig skrittrunda i skogen

KLÄDER 
1. Vad använder du just nu för jacka?
 En svartvit kavaj eller en beige munkjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta gympadojjor
3. Favoritfärg på kläder? Svart.
4. Favoritmaterial på kläder? Bryr mig inte
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massa nya såklart
6. Favoritaffärer? Hmm, MQ har mycket fint
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
Det varierar.
8. Favoritmärke? Inget speciellt faktiskt
9. Vad har du för byxstorlek? Jeans? 26/28
10. Vad har du för tröjstorlek? 34

BLANDAT 
1. Vad heter din morfar?
Han hette Arne
2. Var har du i din: 
a) Jackficka just nu?
Ingenting
b) Jobbväska just nu?
Ipod, mp3, bodylotion, flaska, pengar, plånbok
c) Handväska eller liknande just nu? en penna tror jag
3. Vad är du beroende av? Choklad ;)
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du?
Lypsyl
6. Vad tror du på? Vet inte faktiskt
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ingen
8. Vad köpte du senast? En tidning, bröd, vindruvor, saft, choklad och en ost o skinkpaj och Rosa Bandet
9. Har du nåt husdjur? Katt
10. Var bor du?
På landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0