En till lista

Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Just för tillfället är jag på riktigt bra humör
Är det något du absolut inte äter? Det jag är allergisk mot
Kläder just nu? adidasbyxor och en huvtröja
Musik just nu? dancemix 2008
Vad sa du senast? ska man minnas sånt? för jag har ingen aning....
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle det vara? Framtiden
Längd och vikt? 172cm och väger runt 56kg
Hur många kuddar sover du med? en tunn
Favoritväder? sol!!!
3 saker att ta med på en öde ö? Säng, god mat och en snygg kille
Spelar du nåt instrument? Nej men jag har spelat piano när jag var liten
Morgon eller nattmänniska? Morgonmänniska helt klart
Sparare eller slösare? Sparare, men jag bränner för mycket pengar då och då
Vem är viktigast för dig? Alla mina vänner
Bästa film? What? Ska man välja en? Det måste vara omöjligt!
Tror på liv på andra planeter? Ja, vi kan ju inte vara helt ensamma i hela universum
Kommer du ihåg din första kärlek? Ja, han hette Robin
Har du några homosexuella vänner? Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja, det hoppas jag verkligen, om man inte känner att man kan vara trogen får man ju avsluta
Hur många barn har du/vill ha? Jag nöjer mig med ett barn, men det vet man ju inte
Bio eller promenad? Båda är mysigt ju
Snarkar du? nej
Rädd för insekter? faktiskt inte
Äckligaste insekten? ehm, älgflugor de är otäcka varelser
Bästa bok? Oj, jag älskar att läsa men har inte nån tid för det
Vad vill du jobba som? Om jag bara visste det
Pizza eller hamburgare? Det beror helt på vilket humör jag är på - och nu blev jag sugen på mat
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet osv.) Just nu stökigt grymt stökigt men jag är pedant egentligen
Gungar du på stolen? Det händer
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Man ska aldrig säga aldrig men det är verkligen inget som lockar mig
Hur många syskon har du? en lillasyster
Vad är du mest rädd för? Bra fråga, att förlora någon som betyder mycket för mig
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du maten? Bara om det behövs men saltar inte innan jag provsmakat
Gillar du att sjunga? Bara när ingen annan stackare hör
Vilket gymnasieprogram gick/går du och varför? Gick hästinriktning för det var vad jag tänkt att jobba med, men det blev inte så
Anser du att du är stark? Ja, både fysiskt och psykiskt
Brukar du sola? Ja på somrarna om jag har tid, men snart är det solsemester! Då ska jag sola =)
Vad gör du om du får hicka? Försöker sluta
Röker du? Aldrig i livet
Snusar du? Nej på det också
Kaffe / Te eller inget? Te, dricker inte kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0