Go dag och go natt

Jag har ju inte hunnit blogga idag. Vaknade vid stax efter sju (eller vaknade och vaknade - klockan ringde och väckte mig). Sen var det fullt upp, hade skrivit ett fint brev till mig själv, vad jag skulle göra idag. Haha, inte sitta vid datorn, hehe, men jag kollade min blogg jättesnabbt. Men sen tog jag tag i dagen och var ute i stallet tidigt och hade ridit Loppan tills klockan var nio och sen longerade jag Cirren och fixade mockning och vatten innan jag gick in och duschade. Sen var det dags att åka.

Handsfree är verkligen toppen, ringde Lisa när jag åkte så vi hann prata lite om semestern. Vi sover hos mig och åker ner på söndagmorgon. Så nu är det bara resväskan kvar och växla pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0