Go morgon

Har varit vaken ett bra tag. Hunnit äta frukost och just nu pratar jag med Lisa om våran resa. Det är inte länge kvar nu! Måste hitta en resväska också ju. Undrar om det är nåt annat som behövs? Får fundera lite på det.

Foten känns bättre idag i alla fall. Men det var värre igårkväll, hade somnat så gott men då ringer de från jobbet, iofs var klockan bara 23 men jag hade precis somnat och fattade knappt att det var kväll fortfarande. Och när jag skulle försöka somna igen så bultade det i foten, men jag måste ha somnat till slut i alla fall.

Ryggen är också normal men nacken är stel som bara den och knäet är numer någonslags lilarosa färg. Får ge mig ut och se om det blir bättre när jag rör på mig.

Jag borde ge mig ut nu, för jag har en del att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0