Hej hallå i solskenet!

Ja idag skiner solen ute! Underbart. Men jag antar att det är ganska kallt istället. Men vad gör väl det, solen är ju bra mycket trevligare än allt regn och rusk som varit. So what om det är lite kallare? Jag har massor av saker jag borde göra = jag borde inte sitta här framför datorn. Frågan är om jag hinner allt? Jag har svårt att tro det. Ska väl i alla fall ge mig ut i stallet och se till att Loppan och Cirren får röra på sig.

Innan jobbet ska jag in till stan och växla pengar. Tydligen så skulle man få växla billigare när man bokat resan med Ticket, så jag får väl se om det är så. Frågan är om man ska ha med nåt kvitto eller nåt? Aja, det märker jag väl när jag kommer in dit.

Jag måste verkligen städa upp lite och plocka fram alla kläder som ska med. Att jag hittat nåt här hemma just nu är en gåta... Det är verkligen kaos, men jag ska ta tag i kaoset och se till att det blir ordning igen. Dags att börja planera livet igen, listor is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0