Hej hallå

Skulle skrivit imorse men det gick inte logga in och efter det har jag inte haft tillgång till dator.

Efter jobbet åkte jag direkt hem och hämtade syster och sen träffade jag Lisa i stan och vi gick runt och tittade lite i olika butiker, jag provade inte ett enda plagg idag, jag orkade inte. Men det fanns mycket fina saker som jag ville ha. Blev lite smått och gott på Åhlens, ett par nagellack, en ansiktsscrub och ett puder, fel nummer såklart.

Vi kollade på lite resväskor också, jag hittade en nice på Åhlens som var rosa. Har ingen resväska så en sån får jag ta och köpa innan vi ska ut och resa. Var även inne en snabbis på synsam och bytta styrka på mina linser.

Skulle möta syster så vi skyndade vi oss till Arbetsförmedlingen, där det var information om Danish Crown, 110 nya platser som ska tillsättas uppe på Torsvik. Lät lite intressant faktiskt, men kalla arbetsförhållanden, 0-5 grader bara, *burr*.

Nu ska jag skriva vidare på mitt cv och svara på lite mail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0