Helg igen

Inte haft tid att skriva innan. Har precis varit ute och hoppat en häst, funkade bra efter ett tag. Lite olika synsätt på det hela bara. Ska strax ge mig ut igen men på ett dressyrpass den här gången, mycket trevligare att hålla sig på marken. Solen skiner i alla höstlöven så det ser jättevackert ut!

Blev en låååång sovmorgon idag, vaknade inte förens vid halv tolv. Hmm, då har ju nästan halva dagen gått. Men jag var faktiskt uppe vid fem och släppte ut hästarna, de har sovit inne för första gången inatt. Utsläppet blev lite kaos. Lilleman såg nog inte mycket alls i hagen och brakade igenom staketet, jag såg inget heller så det blev lite panik när jag inte såg var han var. Men han lät sig snällt fångas och fick gå tillbaka in i hagen till sina vänner som nu var närmare grinden. Får se hur morgondagens utsläpp går?


Smulan bland höstlöven - kanske skulle man ge sig ut med kameran sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0