Jag är äntligen klar!!!

Med sadelkammaren. Fogarna ska bara blötas ett par dagar nu, men det räknas ju knappt. Så himla skönt, men det känns i ryggen vill jag lova så massage idag hade inte varit helt fel. Idag höll det på att knäcka mig helt. Mitt knä är blått och foten gör ont, lyckades med konststycket att trampa fel i trappan och vips så gjorde foten grymt ont och knäet var misshandlat. Numer är det som sagt blått, kanske skulle ta en bild?

Det blev i alla fall superduperfint! Och jag är stolt över mig själv att jag gjort alltihopa själv. Lite hjälp har jag iofs fått av mamma, men det mesta har jag gjort själv.

Bilder kommer när golvet är skurat. Om ett par dagar om jag orkar annars till nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0