Lugn helg? whats that?

Häromdagen trodde jag att det skulle bli en lugn helg, bara vara hemma och inte göra nåt alls. Men inte då, nu är det helt plötsligt fullt upp. Jobbar imorgon, 6-12 så det blir upp tidigt imorgon också, annars hade det varit gött med sovmorgon. När jag slutar ska jag in till stan, tänkte smita in en sväng på Rusta och se om de har några resväskor där, och sen handla lite mat och gott på ica innan jag åker mot Värnamo! Jag ska träffa Emilie.

Sen blir jag kvar hos henne tills på söndag em, då styr jag bilen mot Jönköping och kalas hos kusinerna och sen är helgen slut. Bara hoppas nu att min huvudvärk går över. Jag borde egentligen inte sitta här för jag ska packa lite kläder och sen måste jag duscha. Det blir alldeles för lite sömn inatt också, men disciplinen gör att jag kommer upp på morgonen, men idag var det seeeegt. Snoozade i typ 40 minuter och ändå hann jag koka spagetti till matlådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0