Ögontjänare

Är vi allihopa... Haha, igår när jag körde ner till Emilie (gick säkert lite för fort) så ser jag en misstänkt bil längre fram och mycket riktigt det är en polisbil såklart. Bilen framför mig har också sett så det är ju bara att släppa på gasen och anpassa sig i ledet. Strax efter kommer en Jaguar och blåser om mig men nitar nästan när han ser polisbilen och så här fortsätter det, bilar kommer i full fart, bromsar och tränger sig in. Tills polisbilen svänger av vid Värnamo. Haha, måste vara kul att vara polis då och vilken respekt det inger... Idag på hemvägen blev jag omkörd av en med blåljus, hoppades nästan att han skulle stanna den dansk registrerade Jeepen som precis blåst om mig (och de blev nog lite skärrade...) men han var nog ute på viktigare uppdrag för han fortsatte vidare med blåljusen mot Jönköpingshållet.


Polisbilen är längst fram i kön även om det inte syns så väl dålig zoom på kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0