Varför är jag så trött för???

Jag skulle enkelt kunna somna nu, men det känns som halv sju är lite väl tidigt att sova? Har en massa saker jag borde göra egentligen, men jag har ingen lust. Skjuter på det till helgen...

Över till roligare saker, det är bara 24 dagar kvar till vi åker! Typ tre veckor. Underbart! Tills dess måste man ju hinna fixa allt, pass är ju i alla fall i ordning men det finns ju annat som ska fixas. Beridare till hästarna är ordnat i alla fall, lillasyster ställer upp. För jag lär inte hinna sälja nån tills dess antar jag. Sen är det väl inte så mycket annat här hemma tror jag.

Men resväska ska ju inköpas också. Vilken färg är frågan? Svart, silver eller kanske någon rolig färg som rosa? Jag får titta lite närmare på det nån dag. En shoppingdag med Linnea är i alla fall planerat men när har vi inte bestämt. Ett par skor skulle inte vara fel heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0