Dagen blev inte som jag planerat

Men det blev bra ändå. Var precis på väg in med Cirren när jag fick ett viktigt samtal. Släppa hästen och gå in. Och sen gå ut igen, sen blev det ett dressyrpass på banan och han gick för j*vla bra, jag vet att man inte får svära men den där ponnyn är underbar! Hoppas jag hittar en riktigt bra köpare till honom. Tanken var ju att jag skulle ridit Loppan också men det blev inbokat spekulanter på honom till eftermiddagen så jag satte igång med klinkersen istället och idag gick det riktigt fort. Jag har kommit halvvägs nu, så hoppas hinna med en bra bit till imorgon också innan jobbet och sen få klart det sista tills på tisdag, då kan jag fixa med fogen på torsdag eller fredag om det blir som jag vill. Och sen kan man flytta in allt där det ska vara på söndag.

Loppan skötte sig riktigt bra under provridningen, matte är stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0