Det är ju helg nu ju

Har inte hunnit in här tidigare idag. Haft fullt upp! Snoozade ett par gånger imorse så jag fick skynda mig lite för att hinna med allt innan jag skulle åka. Sen har vi haft underhåll på jobbet så jag var svartprickig i ansiktet, haha, snyggt... Lyckades spruta aceton på byxorna också, frågan är hur bra det kan vara??? 

Blev dumpad på lunchen idag men jag ringde Memmis och pratade med henne, superduper trevligt sällskap!!! Gumman vi måste ses snart!!!

Efter jobbet åkte jag direkt till A6, gick runt där lite och tittade i butikerna, hittade inte det jag letade efter men två nya tröjor fick följa med hem, är jag shoppingberoende eller what??? Sen köpte jag klinkers på Silvan och allt som behövs till det. Så jag har roat mig med att lägga primer på golvet ikväll. Undrar om man säger lägga? Man kanske ska säga nåt annat? Aja, jag säger lägga primer till jag hör att nåt annat skulle vara mer rätt. Så imorgonbitti hade jag tänkt börja lägga klinkers där ute. Jag blir värsta bra på sånt där. Ska försöka komma ihåg foton också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0