en lista

Vilken svordom använder du mest just nu?

försöker ju låta bli att svära

Äger du en Ipod?

Yes I have - en grön

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

04.30

Använder du flip-flops?

nej har inga

Var köper du dina matvaror ifrån?

Ica

Skulle du hellre ta bilden än vara med på den?

Njä, roligare att vara med på bilden

Vilken va den senaste filmen du såg?

Arn riket vid vägens slut - fick fundera lite där

Du är ledig. Umgås du hellre med en vän eller med en hel barnfamilj..?

Det spelar ingen roll !

Om du vann på lotto, va är det första du skulle köpa?

En Lotus Elise

Har någon någnsin kallat dig för lat?

Ja det har väl hänt

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Nej, jag somnar lätt ändå

Vilken cd ligger i din cd-spelare just nu?

Ingen aning, tror inte det ligger nån där i

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

Har inga favoritgrupper/artister - jag gillar bra låtar helt enkelt

Har någon berättat en hemlighet för dig denna veckan, och isåfall VAD?

Ja, och hemligheter är sånt som jag INTE berättar vidare för andra...

När va senast någon stötte på dig?

Ni idea

Vad åt du till middag senast?

Currykycklinggryta och ris

Använder du huvtröjor?

Ja det händer

Kan du vissla?

Ja det är klart, men inga busvisslingar

Vem var den senaste som ringde dig?

Lisa - innan idag, långt samtal om typ ingenting haha

Vilken är din favorit åkattraktion på ett nöjesfält? 

beror på vem man åker med

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

ja det är jag övertygad om

Vilket riktnummer befinner du dig i?

0392

Tittade du på tecknat när du va liten?

Det är klart jag gjorde

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Stort... A6

Hur många syskon har du?

1 syster

Är du blyg inför de motsatta könet?

Njä, det tror jag inte

Vilken film kan du alla replikerna till?

Ingen tror jag

Äger du några band t-shirts?
Nej, jag tror inte det

När flög du senast?

31 mars tror jag

Hur många stolar står kring ditt köksbord?

6

Läser du för skoj skull?

Ja, när jag hinner

Pratar du några andra språk?

Engelska.

Diskar du din egna disk?

Ja försöker det i alla fall

Har du en stationär dator eller en laptop?

Laptop!

Vill du just nu göra några tatueringar/piercingar?

Kanska

Försöker du alltid lära dig nya saker?

ja jag vill alltid lära mig nya saker, annars blir jag lätt uttråkad

Kan du kasta macka?

Klart jag kan

Har du någonsin varit på Jamaica?

Nej varför ska jag åka dit för?

Va har du med dig på bion?

dricka och kanske godis

Har du dejtat någon av en annan religion?

Nej

Va har du för väder?

Mulet, kallt o trist ! H Ö S T  !

Har du en blogg?

Ja det har jag... 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Svår fråga faktiskt

Vilken är din favoritdrink?

Hmm, jag gillade min MelonGum men Marianne var också goda

Gillar du din boende situation?

Funkar väl

Hur många timmar måste du sova för att fungera?

Klarar mig om jag sover 5 timmar men helst 6-7 timmar i alla fall

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Ibland undrar jag faktiskt vart mitt liv är? Jag har ju ingen tid att leva ju

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

Nej

Vilken är din favoritfrukt?

Vindruvor

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Nej inte ett dyft

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

23

Är du petig när de komemr till stavning och grammatik?

Ja, pedant var ordet...

Tror du på liv på andra planeter?

Vi kan inte vara ensamma i hela universum...

Vem var den sista personen som gjorde dig arg, riktigt arg?

Riktigt arg har jag inte varit på jag vet inte hur länge, men någon gjorde mig väldigt besviken förra veckan

Tror du Gud är en man eller kvinna?

Tror inte på gud

Vad var de senaste du åt?

en halstablett haha, en korv och dricka på Ikea

Va säger du till dig själv när allt känns svårt?

Då tänker jag på alla underbara vänner jag har

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Nej helst inte, men nånsin ska man väl inte säga antar jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0