Ett litet inlägg i alla fall

Borde egentligen stå i duschen nu, men ett litet inlägg ska jag väl hinna med. Jag lyckas nog öka tempot sen. Brukar aldrig vara sen när vi ska träffas på helgerna. Det är bara när vi träffas direkt efter jobbet som jag inte brukar lyckas hålla tiderna. Haha. Ska i alla fall ut en sväng med Lisa idag, men först blir det äta. Och precis när jag sitter här och skriver så får jag sms, ses en halvtimme senare än sagt så då behöver jag ju inte stressa. Kommer nog lyckas med det i alla fall.

Har faktiskt hunnit med en hel del idag. Vaknade först vid halv sex, jättepigg men kände inte för att gå upp så tidigt när vi skulle ut ikväll, men det hade kanske varit smartare att gå upp istället för jag har varit lite seg hela dagen istället. Red ett dressyrpass med Cirren på ridbanan och han gick så j*vla bra, vet att man inte ska svära, men idag var det sån himla bra känsla i allt, gårdagens longering kanske gjorde nytta?! Loppan var jag ute och galopperade på i skogen, man känner sig så fri, ögonen tåras och vinden blåser i manen på hästen.

Nä om jag skulle ta en sväng ner till duschen nu då, så jag blir klar i tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0